Learn with real people..have fun with professionals

Learn with real people..have fun with professionals

The customer is throwing tantrums..what should we do? Students of the Aviation Business Program, Faculty of Liberal Arts, Sripatum University, were given a tough lesson on “How to provide service that will impress customers.” The purpose was to enhance customer service skills and to resolve situations in which customers complain or are not satisfied, turning them into something that will impress. The lecture was given by Ms. Ma Ornapa Krisadee on Friday, May 30, 2014 at Auditorium 1, 14th floor, 40th Anniversary Building, Sripatum University.

 

Most Popular

Categories

On Key

Related Posts

SPUCATH🎊👏 ขอแสดงความยินดี!รุ่นพี่ศิษย์เก่าคนเก่ง

SPUCATH 🛳️Congratulations สาขาการจัดการโรงแรมและไมซ์ “นายจารุพัฒน์ สุนทรบุระ” 🫡ที่ได้รับโอกาสทำงานในตำแหน่ง เจ้าหน้าที่บริการท่าอากาศยาน เป็นอีกหนึ่งความสำเร็จที่น่าชื่นชม! 🥰ขอให้ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงานนะคะ 🛫

SPUCATH 🛳️Congratulations

🎉 “พี่โฟร์ค” ฐิติธาดา เด็กเรือสำราญ SPU สร้างชื่อไกลถึงต่างแดน 🌍 เพียง 2 คอนแทรกต์

✈️ SPUCATH | โครงการเตรียมความพร้อมสู่อาชีพผู้ประกอบการในธุรกิจการบิน

🚀 เปิดโลกทัศน์ใหม่สู่อุตสาหกรรมการบินที่เต็มไปด้วยโอกาส ✨️ พร้อมแนวทางการสร้างรายได้จากการเป็นเจ้าของธุรกิจ แม้ยังทำงานประจำในสายการบิน! 📚 โครงการนี้ออกแบบมาเพื่อปลุกพลังความฝันของนักศึกษาสาขาธุรกิจการบิน วิทยาลัยการบิน การท่องเที่ยวและการบริการ มหาวิทยาลัยศรีปทุม